Jak a kde mohu zboží nakoupit, když není v místě mého bydliště Váš distributor nebo maloobchodník? Mohu nakoupit zboží přímo od Vás? Máte eshop?
Pro splnění vašich osobních potřeb je možné kontaktovat našeho prodejce v ČR, který vyřídí vaše požadavky s laskavou péčí.
Kontaktujte prosím našeho prodejce v ČR, který vám připraví kalkulaci vašich požadavků včetně dopravy na vaší adresu.
Je sklo olovnaté nebo bezolovnaté?
Při výrobě používáme sklo sodnodraselné i olovnatý křišťál a to pro různé položky individuálně. Naše rozhodnutí, pro které položky je použit ten který druh skloviny, je ovlivněno zejména množstvím požadavků vás, zákazníků, kteří dlouhodobě určujete preferenci výroby u konkrétních produktů.
Jak pečovat o dárky a dekorace
chraňte před nárazy a poškrábáním při manipulaci s výrobkem doporučujeme používat bavlněné rukavice, vaše prsty na výrobku mohou zanechat zřetelné stopy
skl.výrobky nesmí být vystavovány teplotám vyšším než 40°C a nižším než 5°C (za oknem na přímém slunci, popř. v blízkosti topných těles nebo klimatizací), chraňte sklo před náhlou změnou teploty a ostrým světlem
skl.výrobky se nesmí umývat ve vodě s teplotou vyšší než 40 C a nesmějí se jako čistící prostředky používat brusné pasty na nádobí ani hrubé nebo ostré kartáče, vždy používat tekutý mycí prostředek a měkký textil
skl.výrobky umývat výhradně v plastových nádobách abyste zabránili poškrábání výrobku během mytí, sejměte před touto činností všechny ozdoby z vašich rukou (prstýnky, náramky, ale i hodinky)
skl.výrobky nesmějí být umývány v myčkách na nádobí nebo ultrazvukových čistících přístrojích
skl.výrobky se po umytí osuší měkkou utěrkou likérové láhve musí být po umytí dostatečně dlouhou dobu otevřené pro dostatečné vysušení
v případě poškození výrobek svépomocí neopravujte, jinak ztrácíte nárok na zákonnou reklamaci.
nedodržování výše uvedených pravidel může vést k poškození výrobku s následkem výrazné zkrácení životnosti
Co je to na dně výrobku za plastové knoflíky?
dosedací čočky slouží k zabránění před oděrem leštěné plochy dna – neodstraňovat
Co dělat, pokud jsem si skleněný kus poškodila nebo rozbila nějakou část?
V případě vlastního poškození nějaké části výrobku nebo poškození malého rozsahu (ťuknutí v brusu, rozbití zátky nebo skleničky ze soupravy) kontaktujte prodejce, kde jste skl. výrobek zakoupili. Na základě poslaných fotografií a popisu budeme individuálně přistupovat k možné opravě. Naší snahou je za co nejmenších nákladů vám opět zkompletovat skleněnou soupravu. Ne vše však je možné nebo se ekonomicky vyplatí, když porovnáme kompletní náklady za opravu zahrnující i potřebnou dopravu v porovnání s cenou nového produktu.
Je možné, že mám doma původní produkt firmy Halama? Můžete mi pomoci s identifikací?
Často se na nás obrací majitelé skleněných předmětů, sběratelé z celého světa i aukční síně. Na základě obdržených fotografických materiálů jsme schopni posoudit, zda-li je skleněný kus z kolekce firmy Halama. Bohužel není možné určit v jakém období byl vyroben pouze na základě fotografií.